Kaptein Sabeltann Wiki
Advertisement

Under avslutningsnummeret på Palmesus 5. juli 2016, fremførte Kaptein Sabeltann, Langemann og Benjamin den mest kjente Kaptein Sabeltann-sangen «Sjørøverne kommer», til full jubel fra festivalpublikummet.

Medvirkende[]

Trivia[]

Selveste Kaptein Sabeltann har gått med på å avslutte Palmesus 2015. Opplegget så hemmelig at selv folk i staben ikke kjenner til det. Det er bare én hake ved det hele. Artisten som egentlig skal avslutte kvelden, Steve Aoki, er ikke fornøyd med at noen skal spille etter ham. Terje Formoe tror at alt er klart for entré, Aoki nekter, og Heine Strømme må stå og forhandle med artisten om å slippe til Formoe. Idet publikum er i ferd med å forlate stranda, kommer Sabeltann på scenen. Aoki har gått med på en deal. Så lenge han får lov til å introdusere Sabeltann som sin gave til palmesuspublikummet, er det greit. Helt bakerst på scenen har Strømme hentet opp personalet som har jobbet i VIP-avdelingen samme kveld. Ute over publikumsområdet har Fosselie samlet staben i en lift som henger 18 meter over bakken. Nå står de og ser ut over folkehavet som stemmer i med Kaptein Sabeltann.

Se også[]

Eksterne lenker[]

Advertisement